Hej hej,

Torsdagskvällen var mysig, picknick på några klippor ute på Lidingö tillsammans med kusiner, moster, morbror, mormor, Åsa m familj. Solen värmde och vi var glada! Lämnade Linnea och hämtade mamma i stan på hemvägen. Lise körde för första gången i stan med körkort, vi kom hem så allt gick bra ;)

Igår stekte jag i solen med syster. Fick lite färg, men är låååångt ifrån brun. :( Varför fick jag familjens sämsta pigment? Lise fick för sig att åka till Kista en sväng efter vår dag i solen, och jag följde med. Kom in i gallerian, det är vakter överallt och det tjuter i alla högtalare "viktigt meddelande, viktigt meddelande! Brand har utbrytit i byggnaden, var god att lämna byggnaden". Vi fick vara kvar, men fanns ju ingen anledning. De flesta affärer var stängda + att det luktade alldelles för mycket rök. Styrde bilen till Solkentuna istället. Gjorde ett kap då jag fick två par byxor för 99 kronor. Ett par shorts och ett par militärgröna "jeans". Nöjd blev jag!
Grillat till middag sen iväg till Rebecca. Evelina, Isabelle, Sophie och Sabina var redan där, senare droppade även Johanna in. Myselipys. Blev bjudna på pannkakstårta, spelade boule, åt massa annat gott och hade trevligt sällskap. Vid tolv tog jag min rosa cykel och trampade hem till min säng. Var tröttis så det var skönt!

Just nu ligger jag nere vid båtbryggan med Lise och några av hennes vänner. Solen värmer ganska bra just nu! -H

Här har vi några bilder från vår picknick i torsdags

'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0