Grattis Lise och glad tjej!!

Idag har min lillasyster (hon ska vara liten tycker jag, inte stor), tagit körkort!!!!!! Jättegrattis sötnos, du är så himla duktig!! 1a juli är det också, lätt att komma ihåg att du tog det idag! Nu får du ta igen alla de gånger jag har skjutsat dig hit och dit ;)


Blev glad idag när jag och Lise kom hem efter att ha köpt hem mat från McDonalds. Vi fick ett varsitt litet paket av mamma, och i paketet låg en Pandora till oss var. En jättefin! Ville fira att Lise tagit körkort och så. Fin mamma jag har. Tack snälla söta du ♥. Och ännu en gång- STORT grattis till dig Lise!


En bild på både Lise och mamma. Tyckte även pappa och Felicia kunde få vara med, så ni inte tror att jag har glömt dom, för det har jag inte ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0