Duktiga jag

Jag känner mig duktig idag. Duktig för att detta är mitt 2a inlägg under en och samma dag. Det väl väl ganska duktigt va?! Tycker jag i varje fall. Imorgon kommer jag nog också känna mig duktig, t.o.m dunderduktig hoppas jag, om jag inte dör på vägen dvs. Jobbar mellan 8-18.30. Risken finns att jag kommer vara halvt död vi 5 snåret sädär, men klarar jag det, Oj, så duktig jag är då! :D Hihihi.... Nu ska den förhoppningsvis dunderduktiga flickan sova. Hon ska upp vid 6 imorgon. Fast hon har lite lust att titta på Cleo i sängen först. Det vore lite mys tycker hon. Japp, så får det nog bli. Det blir lite mys i hennes ensamhet. - H ♥


En 4 år gammal bild. Duktiga tjejen som 16 åring ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0