Det fladdrar till i en tyllgardin



Peelingbehandlingen i tisdags var otroligt skön, har gjort den förr, men är lika underbar varje gång. Nu är alla gamla hudceller på rygg och ben borta! Känns bra, nu kan jag äntligen solen ryggen ;) Fixade även till mina fransar och bryn när jag ändå var på salongen. Brynen är väldigt mörka för tillfället, men det kommer ge med sig. Fransarna är mörka och fina. Skönt så här i sommartider när man inte orkar hålla på med smink på samma sätt.
Efter några timmars lyx gick jag iväg hem N, som bara bor en bit från salongen. Var ute oh lekte med honom i några timmar, sen åkte jag hem.

Igår var jag också med N, sista gången innan "sommarlov". Nästa gång bli vecka 31 igen. Skönt väder ute igår, så vi höll oss i parken vid Observatorielunden, där vi även åt oss ett mellanmål. Kollade på Miss Marple på kvällskvisten blandat med fotbollen. Höll på Tyskland, men kände på mig att Spanien skulle vinna, vilket dom också gjorde. Typiskt! Kul för dom ändå.

Idag har jag och Lise bara slöat runt här hemma, solar litem om vartannat, men blir så varmt på altanen så där kan man inte vara allt för länge. Ser nu dock att det dragit in lite moln över oss. Lite skönt ändå.

Senare idag drar jag och Lise till Lidingö, blir picknick där ute :) Puss så länge ! - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0