Veckans mitt

Både igår och idag har jag mest spenderat tillsammans med Evelina. Igår gymmande vi, sen var jag hos henne ett tag. Vi satte igång en stor planering av hennes fina lilla etta. Stackarn, hon får väl inte en syl i vädret när jag är med. Jag tar nästan över hela alltet, trots att det inte ens är min lägenhet. Men jag älskar sånt där, fixa och greja !

Imorse väckte mamma mig, ska börja gå upp lite tidigare på dagarna är det tänkt ;) Åt frulle, duschade fixade mig lite. Gav mig, tillsammans med mamma, ut i snöovädret för att med mina ben ta mig ner till station där jag skulle möta Evelina. Gav upp efter ett tag och tog bussen sista biten. Snöstorm är inte att leka med :P

Mötte min fina vän, vi tog oss till Sundbyberg, kollade Åhléns och Evelina köpte tapeter + några saker på Åhléns. Tapeterna är i alla fall uuuuursnygga ! Kommer bli riktigt riktigt naaajs tror jag. Nej, jag vet föresten ;)!
Vid två hade vi ett "möte" tillsammans med Alex, angående kaffe och återförsäljare.
Snäll mamma som jag har hämtade hon oss i Sundbyberg när vi skulle hem. Sköönt med bil i snöstorm! <3

Juste, dom ringe från Nannynu igår, nu kanske det börjar närma sig. Hoppas det!


Kram från en tjej med jätteoskön huvudvärk (läs; Helene)!


Kommentarer
Postat av: evelina

finis! <3

2010-01-27 @ 22:57:42
URL: http://evvi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0