Trettondagjul

Är det bara jag som tycker att tiden går extremt fort? Jga menar nyss gick man och längtade så efter jul och allt mys runt om kring, och nu är är både jul och nyår över och vi är redan inne på sjätte dagen detta år, 2010. Sjuk enligt mig !

Jag åkte tillsammans med min familj upp till Järvsö några dagar mellan jul och nyår. Jättemysigt, men himla kallt! Vi åkte inte utför en ända gång, det blev bara skidor på längden ;) Men nu har ju den kalla temperaturen krypit ner i landet och vi har nästan lika kallt här hemma.
Vi har släkt i Järvsö och det är alltid kul att komma dit, blir dock inte alls lika ofta som när vi var mindre. Synd kan tyckas, men kul då det blir av.

Annars har jag mest tagit det lugnt, firat nyår, spelat en massa sällskapspel, varit ute i det fina vädret. I söndags åkte jag, Lise och Love pulka tillsammans med Tobias och Arilda i bruket! Askul ju !

Planerna för veckan är väl att träffa lite vänner och sen försöka hinna gå på bio med Martina. Det var länge sen!

Love, Helene

PS. Jag vill ha världens finaste jacka !!! PS 2. Jag är väldigt fattig!










Kommentarer
Postat av: Martina

Hörde av Lisa att du funderar på att hälsa på? Kom kom :D

2010-01-07 @ 00:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0