Torsdag

Nu äntligen har jag lämnat in min mobil! Och det bästa är att imorgon får jag tillbaka den. Så som jag saknat den. Alltså det är sjukt egentligen, men man känner sig helt lost och bortkopplad utan telefon. Ska man möta upp någon te x, så MÅSTE man varkligen bestämma exakt tid OCH plats... men snart så, är det slut på det..äntligen!
Idag har jag i alla fall varit i stan en stund med Jessica. Vi gick först med min mobil till tre vid stureplan sedan tog vi oss till kungsträdgården för att åka skridskor. Kallt men kul! Filmade lite, kan lägga upp sen kanske...:)
Juste, mötte både Crippa och farmor idag. Har inte sett Crippa sedan innan jag åkte till London, vilket var ett tag sen! Var kul att se någon från gamla gymnasietiden, jag längtar såå himla mycket tillbaka. Fast kanske inte kan säga längtar, jag menar den tiden kommer ju aldrig tillbaka, men jag saknar den ♥. Farmor är söt hon, hon fixar och donar med papper hit och dit för mig. Fick också en "fikaslant", som hon kallar det. Blev ingen fika = pengar till skidskor + spara. Jag är riktig fattiglapp för tillfället!
Det är väl i stort sett min dag, mamma hämtade upp mig i Sundbyberg med bilen så salpp tåg + buss, mycket skönt! Spelat kort och sovit en stund framför brasan har jag också hunnit med.

Imorgon har jag inga större planer, skönt faktiskt!
Sov så gott och dröm sött!

/Helene ♥

 
Min fina Jessica och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0