Söndag, utan söndagsångest

Jag har haft en bra helg! Igår var jag i stan tillsammans med syster och mamma. Jag skulle byta en julklapp som blev fel och Lise skulle få ett par jeans.

Idag har jag varit med fina Evelina större delen av dagen, mysmys! Vi gick först ut och fotograferade lite, det är ju så fint nu när vi har snö ute. Kände att man måste ju passa på ;) Senare - Våfflor är mums tänkte vi, och vips så fanns nygjora våfflor på våra fat tillsammans med sylt och grädde. Inte fy skam det inte ;) Som planerat spelade vi även sällskapspel, blev nya monopol. Vann vet jag faktiskt inte vem som gjorde :P

Jag och Evelina har även stora drömmar, som vi mer än gärna vill uppleva tillsammans!

Ha det gott!
Helene

 

 


Kommentarer
Postat av: iss

sötnosar :D<3

2010-01-11 @ 10:04:03
URL: http://jouper.blogg.se/
Postat av: evelina

love you! <3

2010-01-11 @ 10:50:23
URL: http://arctaedius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0