Saturday

Lördag idag. Inte så många timmar kvar på denna dag/kväll. Egentligen lite sorgligt att aldrig den 16e januari 2010 aldrig mer kommer att existera. Vi borde sluta räkna år, då skulle vi inte bli äldre heller, haha.. Alltså jag har lite ålderskris tror jag... Aja, slut på onödiga tankar och funderingar.

Som vanlig hemma i familjen Hagström så spenderades denna helgförmiddag, liksom många andra helger framför TVn och alpina världscupen. Dock vaknade jag inte av att pappa sitter på nedervåningen och skriker, jag blev väckt innan det började. Som skidfamiljsnördar så får man inte missa en världcuptävlig, eller i alla fall inte enligt pappa ;) Anja körde till sig en tredje plats, är ju alltid kul när det går bra för svenskarna ;)

Vid tre-tiden åkte hela familjen in till staden. Vi skulle först till alpingaraget och sedan till trebutiken vid stureplan där de skulle fixa min mobil. Jag var ju inne med den i torsdags och mamma hämtade den i fredags, men när hon kom hem med den funkade i alla fall inte. Såå typiskt! Så det var bara att åka in med den igen. Denna gång ska dom skicka iväg den på lagning. Hoppas verkligen att den kommer funka sen, jag kan byta mobil i april med mitt abonnemang, men jag klarar mig inte utan i över 3 månader...! Aja, nu har jag en ashipp (not) mobiltelefon. Men måste sägaatt jag är glad bara jag kan ringa och skicka sms för tillfället ;) Slutpratat om en trist mobilhistoria! Anledningen till att vi åkte in till stan var främst för att gå ut och äta familjen tillsammans. Vi åt påhard rock och deras goda hamburgare, snacka om att bli mätt! Tur att vi inte tog oss en förrätt, och efterrätt var ingen utav oss sugen på!

I övrigt så är jag ressugen !!!

Det var allt för mig, tack och hej leverpastej!
//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0