Helenes dagar

Okej, dags för uppdatering av Helenes liv de senaste dagarna! Har lovat Evelina ett inlägg innan hon vaknar imorgon, så det är lika bra att skriva det nu ;)

I söndags så träffade jag Sanne! Åkte till Kista och kollade runt. Fick med mig ett par skor, och hon lika så + en mössa. Lagom kul var det att träffa Sanne då hon var brun som en pepparkaka efter sin vecka på Gran Canaria. Hon har en tendens somjag inte direkt har, bara hon visar sig i solen får hon extremt mycket färg. Såå orättvist! Menmen... efter kista åkte vi hem till farmor och åt pannkakor. Farmors pannkakor är B-Ä-S-T! Snabba Cash stod på lisan efter det tillsammans med Pappa, Love och Lise. Den var bra, men trodde faktiskt att den skulle vara bättre!

Sanne sov kvar hos oss, men hade skola dagen efter, så hon var tvungen att åka hem rätt tidigt. Skjutsade henne till stationen i alla fall, sedan joinade jag sängen igen. Sov några timmar till, vakande, fixde lite här hemma, sedan hämtade jag Lise från skolan. Hem, packa ner lite saker för övernattnig hos Sanne. Trevlig kväll med god mat, lite flams och fotografering!

Vi segade hela tisdag förmiddag, sedan åkte jag hem till kära Stäket vid ca tre. Hände nog inte så mycket mer den dagen vad jag minns.

Jag ska ju börja göra mammas bokföring, så på onsdagen kom Lena och visade lite mer om allting. Trots att jag pluggat bokföringi gymnasiet så har jag glömt en heel del akn jag säga. Men med lite repetion ska det nog gå bra hoppas jag!

Idag har jag varit nere på gymmet tillsammans med Isabelle och Evelina. Kan satsa en tusing på träningsvärkimorgon! Annars har jag och mamma varit en sväng i jakan. Jag är såå grymmt sugen på shopping, så jag vet inte vad jag ska ta vägen !!! Hjälp mig!
Juste, åt årets första semla idag också, inte illa ;)

Imorgon är det fredag, då är det dags för fredagsmys, om så är det sista jag gör ;)

Puss och kram från mig

PS 1. STORT TACK till Alexandra som fixat min bloggdesign så fint ! ♥

PS 2. Jag kunde ha fått jobbat som vikarie i tisdags, men allt blev lite knäppt. Lite av ett missförstånd. Typiskt! DS


Kommentarer
Postat av: iss

VILL och ha en semla!! :D



Jag har träningsvärk som fan, i hela kroppen. Benen, armar och bröst och BENEN framförallt. Ajaj.

2010-01-22 @ 11:52:10
URL: http://jouper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0