En bra dag ♥

Har idag haft en urmysig dag med mina kära Vänner Emilie och Isabelle ♥. Fick en fin försenad juls av Isabelle, ett par trosor och ett gulligt halsband! Taacck för det söta du! ♥ Vi var först ett atg hemm hos mig och pratade och hade oss. När vi blev hungriga blev det donken för en happy meal! Inte illa ;) Innan denna dag hade jag inte större förväntningar på detta år, men nu kan jag helt klart säga att vi fick något som lös upp vårat år, eller vad säger du Isabelle? Att jag och Evelina smider lite planer gör ju saken inte värre. Nu håller jag mina båda tummar!

Ska snart sova! Imorgon ska jag träffa Fanny och ringa lite jobbsamtal, hörs då igen ;) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0