Det är söndag idag, glöm inte väckarklockan imorgon



I fredags
fick vi trevligt besök av Sanne. Åt god mat + semla hela familjen, tittade let´s dance och hade det allmänt trevligt. Låg och pratade ett tag innan lampan släktes. Skön och trevlig fredagskväll!

Igår sen tog vi en promenad på förmiddagen. Det var väldigt härligt väder måste jag säga! Bakälskare (alltså baking, inte baken) som vi är så drog vi igång ett litet bak när vi kom tillbaka från promenaden. Lyxiga chokladmaränger, rikigt goda blev dom! Mums! Mamma var hemma vid tre och då drog jag, Sanne och mamma till Ikea en sväng. Köpte inga större saker, utan bra-att-ha saker och lite annat smått och gott.
Lise hade bestämt att göra en tre-rättersmiddag till familjen så vi njöt av en god middag tillsammans! Hon bjöd på någon typ av bruschetta till förrätt. Pasta med champinjonsås till huvudrätt. Och vit choklasmousse till efterrätt. Medan vi satt och åt den väldigt goda middagen så bestämde vi att vi ska köra en egen "halv åtta hos mig-tävling". Eller det blir ju "halv åtta hos oss". Lise har nu haft sin lördag, nästa lördag är det pappas tur. Ska bli väldigt spännande att se vad han bjuder på ;) Annars så gjorde vi inte så mycket mer, kollade beck och så. Både jag och Sanne var nog rätt trött så vi somnade rätt fort.

Idag skjutsade jag först Sanne till stationen vid ca elva. Sen ar jag inte gjort så mycket. Hjälpt till lite här hemma, gjort lite bokföring, lagat middag (soppa...mums!!!). OCH självklart kollat Johan Falk!!!! Så j*klans bra!

Imorgon ska jag också göra lite bokföring, hann inte speciellt mycket idag. Har planer på att sätta upp några tavlor i mitt rum också, får se hur det blir med det.

Nu ska jag väl läsa eller något så jag blir lite trött och kan sova.
Puss och godnatt!

//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0