Fettisdagen

Detta inlägg skulle publiceras i tisdags, men det gjorde det aldrig för internetanslutningen försvann helt plötsligt. Så här kan ni läsa nu, MEN ni behöver inte. Skriver detta mest för min egen skull....

JAG är DEPPIG!!!! Alltså på RIKTIGT!!!! Kavajen som jag så länge velat ha var slut! Och den är det i typ hela Stockholm. Depp eller vad?! Kan inte sluta tänka på detta, för jag måste ha den! Frågade Lisa om hon hade sett den i London, men det visste hon inte. Varför köpte jag den inte bara när jag provade den för ?! GAAAH!
Evelina och mamma menar på att det finns värre saker i livet. Men just nu är jag tveksam :P
Fast en bra sak hände när jag och Ev var i Jakan igår, och det var att familjen med den lilla pojken tyckte allt kändes jättebra så nu kommer jag antagligen från och med tisdag börja hämta honom två dagar i veckan. Kul :D !
 
Min dag hade planerats med halv sovmorgon, skulle gå upp vid halv nio för att hämta farmor och farfar på Arlanda. MEN sju imorse kom Lise in med min mobil och sa att jag hade telefon, det var från Beckombergaskolan, där jag vikarerade förra veckan. De behövde hjälp idag också, så det var bara att klä på sig och ta sig dit :) Farmor och farfar fick mamma hämta istället. Jag behöver ju pengarna så kände att det var vikigt för mig att jobba. Jobbade till två och då åkte jag in till stan för att möta söta Linnea. Vi skulle plugga tillsammans :) ! Alltså det hände en sån S-J-U-K grej på tunnelbanan från Brommaplan idag ! Finns så många olika typer av s j u k a och k o n s t i g a männsikor ute på jorden! Kan nog inta ta det här, men kan säga att man blev rätt chockad!
 
De ville att jag skulle jobba imorgon också, så jag börjar klockan åtta. Lite jobbigt om jag ska vara ärlig. Men ska sova hos farmor och farfar så att jag inte behöver gå upp rikigt lika tidigt. Nu ringer klockan bara klockan 06.00. Kan inte minnas när jag gick upp så titigt sist?!

Semlans dag idag. Antar att jag inte var ensam om att trycka i mig en semla?

//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0