Sunny day

Det blev en skön promenad i det fina vädret med Isabelle som jag tidigare sagt. Kom hem för ett tag sen men ska snart dra mig här ifrån igen. Ska på en "nannycertifiering" på söder vid 17.00. Om man går kursen så kommer man senare att få högre lön och det tackar man ju inte nej till. Kursen slutar vid 21.00, då åker jag hem till farmor och farfar sover. De ringde nämnligen från jobbet när jag var på väg hem från Kallhäll och undrade om jag kunde jobba 08.00-13.30, kan ju inte tacka nej. Har ju faktiskt varit ledig idag, men ändå, liiiite jobbigt är det. I alla fall att gå upp så tiidigt :P

Nu har jag lite att fixa med innan jag ska gå här ifrån om en kvart!
//Helene




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0