Onsdagen den 3/1 2010

Har hunnit med ganska mycket saker idag må jag säga! Gick upp tidigt för att Lena skulle komma hem hit och hjälpa mamma och mig med lite bokföring. Vid halv tolv skulle mamma på S.A.T.S i Jakan så då följde jag med och träffade Emilie och Maria en sväng ;) Kollade på Kavajen och viiiiiill ha den, men kunde inte bestämma storlek, så blev ingen.... Åkte till Outlet med mamma sen för hon behövde jobbkläder. Stannade på hemköp på vägen hem. Hemma gjorde jag semmelbullar och lite bokföring tillsammans med mamma. Middag och sedan iväg till ett par kompisar för att fira Jannica lite då hon fyllde 40 igår. Grattis till henne! Nu har jag och mamma peelat oss i ansiktet och Andra Avenyn väntar på mig! Tjiiihoo, har längtat sen förra avsnittet var slut! Imorgon ska jag till Lidingö, äta och umgås med mormor. Får se om jag stannar där över natten eller ej. Hör av mig nån gång! Puss och godnatt!

//Strömen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0