Nu kan jag äntligen skrika ut till hela världen !!



Jag är idag ganska stolt över mig själv! Jag har åkt till OKQ8 i Kungsängen och tvättat och dammsugit bilen! Jag menar hur vanligt är det?! Är man en duktig flicka så är man :D. Med nytvättad bil körde jag ut till Lidingö för att äta lunch med mormor och sedan gå på Butik grön där jag skulle byta lite matedusporslin + använda mitt presentkort. Tyvärr fanns inte de tallrikar jag ville ha, så använde aldrig presentkortet, utan får göra det en annan gång. När jag kom hem har jag försökt göra saker för Lise som fortfarande är sängliggande. Lilla lillasyster ♥

Hämtade mamma och pappa på Arlanda vid åtta-tiden. Skönt att dom äntligen är hemma igen och att flygresan gick bra! Dock hade mamma lånat min resväska jag fick i studentpresent och den hade lyckats gå sönder på vägen ner, men vi fick en helt ny så det var väl i alla fall bra :) Har faktiskt varit duktig dessa dagar och hållt fin ordning här hemma, sen så hade jag gjort semlor till dom kom hem också! Snäll mamma och pappa som jag har så fick jag en jättebra salva, som jag länge velat ha, Elisabeth Arden, Eight Hour och sen även en masacara, som jag verkligen behöver. Tack snälla mamma och pappa! ♥


Sen får jag äntligen skriva grattis till Emilie och Andreas här på bloggen, då dom nu gått ut med att Emilie är gravid och väntas föda en liten guldklimp i mitten på augusti!!!! Har velat skrika ut detta till hela värden sedan jag fick redan på det, och nu äntligen får jag det! Är såå glad för deras skull! Kommer bli en helt underbar liten knodd, det är jag säker på! Såå sött! (Emilie, jag har en liten sak i en låda i mitt rum till dig/er :D) ♥

Nu ska jag försöka att sova! Lise ligger på en madrass i mitt rum och snakar rejääält! Puss och godnatt ♥


...Och såklart en fin bild på den blivande mamman och pappan ♥



Kommentarer
Postat av: Emilie

Helene du e så fin :)

tack så jätte mycket! ÄLSKAR DIG <3

2010-02-10 @ 16:19:42
URL: http://Emiliehjartaandreas.blogg.sr
Postat av: Helene

Hihihihi, du är fin du med Emilie! Och ert lilla troll kommer bli det finaste ! <3

Längar såååå till augusti!

2010-02-10 @ 17:11:45
URL: http://helenehagstroms.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ja de kommer de verkligen :))

ja, vill bara att sommaren ska va här nu. Men e så rädd för förlossningen. Panik ! Drömde inatt att jag fick en flicka som skulle heta Doris, haha :) <3

2010-02-10 @ 19:22:46
Postat av: Anonym

HAHAH, en liten Doris....som i Jönssonligan ;)

Jag tror att en duktig tjej som du kommer klara av det bra :) <3

2010-02-10 @ 20:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0