Lördag

Lördag idag. Alltid skönt med lördag. Jag har varit ganska duktig nu på morgonen och diskat, dammsugit lite osv. Jag menar det är ju ingen annan hemm som kan göra det nu....hihi! Snart kommer nog Jessica och Emilie, eller jag hoppas i alla fall att dom snart kommer! Har inte så mycket annat att göra för tillfället. Ska nog fixa mig lite, ser just nu ut som ett levande lik. össes vad blek jag är, och mina kläder, dom är rkigt naajs för tillfället ;) HAHAH!

Hör kanske av mig lit senare!
Puss och ha en bra lördag med mycket godis och sånt!

//Helene- den fräscha! ♥

Ja, sen fick jag ett ganska sent SMS av mamma igår. Dom hade kommit fram och allt hade gått bra. Det känns skönt. Nu är den bara en väg tillbaka. Hoppas att den också kommer gå bra- orolig som jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0