Jobb

Bloggade inte igår = jag var för trött! För vet ni vad, jag jobbade igår. Som vikarie på en skola i Bromma. Beckombergaskolan, på sexårsverksamheten. Väldigt kul faktiskt! Såå sööta och roliga små barn det där. HAHA. en sak var lite kul. Jag och några av flickorna på avdelningen skulle rita. Jag kom inte på något att rita och då sa den en av tjejerna att jag kan rita en svan. "Men jag är inte så bra på att rita", sa jag. Samma tjej som sa att jag skulle rita en svan sa då "Men om du tror på dig själv, då kan du. Jag lovar, det är mycket bättre". HAHAH, såå sööööt! När jag sedan ritat klart Svanen så sa hon "Trodde du på dig själv du? Visst blev det bättre". Hoppas att jag får jobba där fler gånger! Det var kuul!

Lise har varit hemma idag med, första dagen hon är på benen, så vi gick upp till Hemköp och handlade lite. Sen har jag bakat kakor, och ja, inte så mycket mer. Blir väl att kolla Let´s Dance och Solsidan senare ikväll- är astrött idag trots att jag sov till tio!

Nu ska jag och Lise nog börja laga mat. Oj, så spännande eller hur?! Alla baraaaaaa villllll veeetaaaa och tycker det är såååååå intressant att veta!!

Pusssssssssssssssssssssssssssssssssss
//Helensiiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0