God natt och så

Det där med klippningen var bara ett litet skoj. Så ni som gick på det; HAHA, lättlurade små skitar! Jag har kvar mitt låånga hår och ganska tråkiga hår. Önskar att jag vågade klippa av mig det och att det blev rikigt fint, men jag är såååå feeg! Imorgon väntas i alla fall ljusa slingor i håret + klippning. Skönt det ska bli att framför allt torka ut håret lite med färg! Mitt hår har en förmåga att smöra sig rätt lätt :P. Imorgon är det UF-mässa och jag ville gå, men nu blir det antagligen inte så. Tyvärr :/ Men men, man kan inte få allt här i livet. Skulle vara lite skönt om man fick det, eller åtminstånde ibland! Nu ska jag roa mig med min dator ett tag, sen är det godnatt. Hejdå!




Kommentarer
Postat av: evelina

meeh! mupp man får inte luras så.... tycker du ska våga klippa! det växer ju ut igen:)

2010-02-22 @ 21:58:28
URL: http://evvi.devote.se
Postat av: Amanda

sv: näme hej! först tänkte ja ba vem fan ere där?! men sen kände ja igen dig, fan va länge sen :D

hur e läget?

hur hitta du min blogg? :O

2010-02-23 @ 08:08:06
URL: http://bilancioni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0