Fart och fläng

Upp gaanska tidigt imorse för att åka till Lidingö och moster för att slinga och klippa håret. Och tro det eller ej, men det gick att åka kommunalt utan större problem. Tack gode gud! Håret blev bra, inga större förändringar, men skönt att ha det nyfixat och så. Tack bästa moster ♥! Morbror kom förbi på salongen en sävng så fick även träffa honom.

Tänkte åka till UF-mässan men isället följa jag med moster hem till henne, där kusin Frerika och kusin Linnea var. Åt lunch och semla sedan åkte jag och Freddelina med mormor till staden. Lämnade av kusinen på ett ställe och mig på ett annat. Mitt ställe var dagiset där Nathanael skulle hämtas. Första gången själv och det gick bra. Han kände inte riktigt igen mig men det var inga problem ändå. Han är allt bra söt den lilla parveln! Slutade vid 17.00. Åkte tillbaka till Lidingö för mamma var hos mormor med bilen. Blev avhämtning från något Thaiställe med mamma, mormor, moster och mormor. Mysigt ♥! Hem vid nio tiden och imorgon hoppas jag att jag slipper jobba. Jag skulle behöva sy och laga lite kläder. Anatagligen kommer dom ringa imorgon bara för att jag säger så nu.

Dagen har i alla fall varit bra, har ju fått träffa så många människor från släkt och familj! ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Har du två mormödrar? Din lilla virrpanna... <3 Jag har i alla fall bara en!

2010-02-24 @ 00:42:53
URL: http://lillalisailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0