....Det är dags för freeeedagsmyyyys, om så är det sista jag göör....



Gymmade ju idag med Emilie och Maria. Bra jobbat ;)! Gymma bör man annars svullnar man ;) HAHAH! Emilie följde med mig hem hit sen. Hade det mys, prat och skatt och så. Emilie måste tro att mina föräldrar är lite knäppa! HAHA....! Nu är i alla fall mamma och pappa på väg till Wien, begravning och så. Hoppas att resan går bra och att dom lanndar ordentlig. Eftersom att Lise är i Idre så är jag skälv till på söndag, lite skönt men också lite tomt. Usch, jag hatar när jag eller någon som man håller kär ska flyga. Så ska bli skönt när (om) dom kommer tillbaka!

Emilie hon ä söt hon, hon skrev ett så fint inlägg om mig på hennes blogg. Tänkte att jag också skulle göra det, fast om henne då. Men kände att det skulle bli som om att jag bara sa fina saker om henne för att hon gjorde det om mig, så jag tar det någon annan gång när hon inte anar det...hahah! Men fin är hon, det är en sak som är säker!

Det var nog allt för nu och idag. Imorgon ska jag antagligen åka längdskidor ;)

Hoppas att ni haft en bra fredagkväll! Min har varit mysig!
Sov så gott alla där ute som läser detta ikväll, annars hälsar jag resten god morgon ;)
//Lenis




Bästa bilden på mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0