2a februari

Staden idag. Åkte in med Emilie och Maria, men mötte mamma för att jag skulle köpa ett lakanset för mitt tillgodokort jag hade på Åhléns. Sedan tog vi oss till Lagerhaus , för att sedan köpa en sallad, tack mamma ♥! Ville köpa den där kavajen jag velat ha ett tag nu på H&M, men den var slut i svart. Stor suck! Mamma skulle tillbaka till jobbet och jag möta upp Emilie och Maria igen. De satt i Kungshallen och åt en pizza, jag åt min sallad. Vidare vandrade vi ner til Stureplan, jag för att hämta min mobil som äntligen äntligen var klar! Mindre kul att jag inte har ett endaste nummer kvar :(. Suck för det också! Sista stoppet blev Sturegallerian för pärlshoppen. Alla vi tre var sedan väldigt trötta, så vi tog oss hem, och ja, nu sitter jag här och äter färsk pasta. Väldigt mumsigt måste jag säga! Ska nog snart till Ev också =)

Ja, jag måstebara tacka min söta farmor. Fick en glad överraskning igår när jag gick in på mitt Noredakonto, där satt 500,- med hälsningar från farmor. Söta Farmor som just nu är i Thailand med farfar. Inte alls avis här inte!

//Lenis


Vilken lyxmiddag va?!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Philip tyckte det var pinsamt om jag skulle lägga ut receptet men den heter i alla fall kyckling med berberisbär. Inget märkvärdig egentligen men det blir en sån sjukt god smak med dom där bären i! :D

2010-02-03 @ 12:49:20
URL: http://isabelledjupsund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0