På dagarna går det inget roligt på Tvn


Tillbaka! Har haft en lugn och bra helg. Ledig i fredags. Hyrde film, hade mys, spelade kort, åt gott tillsammans med Lise, mamma och Love. Åkte in till stan med lillasyster för att fika med kusinerna, Martina och Linnea. Köpte mig lite nödvändigheter på åhlens. Nödvändigheter som jag för övrigt tycker är astrist att lägga pengar på, men nu är det gjort, så det är ett tag tills jag behöver införskaffa mig det igen. Skönt! Fast köpte mig en klänning också, vilket var och ärdesto roligare :D
Åkte hem med mammsen, hem bytte om till mjukisar, packade kläder till dagen där på, sen tod jag bilden till Hässelby där jag skulle vara barnvakt. Mysig kväll, med spel och super Mario ) Hihih....

Vakande upp i Hässelby igår, åt frukost med alla fyra barnen, duschade och åkte sedan iväg till Vällingby för jobb på Åhléns. 10-50-16.45. Kort dag, men som kändes väldigt lång. Förlkylningen hade brytit ut efter en dag med halsont. Tänkte nästan be omatt gå hem tidigare, men jag kämpadde igenom de sista timmarna, OBtimmarna är guldvärda. Amanda kom förbi migpå jobbet så jag skjutade hem henne efter jobbet. Kvällen blev lugn, lite kortspel, sen kröp jag ner under täcket, kollade Irene Huss och somnade på soffan.

Imorse blev jag tillfrågad om att jobba på skolan, men det orkade jag inte. Nu ska jag bara vila upp mig och bli frisk från den här dunderförkylningen som jag har lyckats dra på mig.... En dag som vikarie, barnbaciller är dom värsta! Inte lätta att stå emot. Ska sätta på en film nu, mycket mer än så kommer nog inte att hända idag. Hoppas ni mår bättre :)- H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0