Underbara barn

Övertog farmor&farfars lägenhet i lördag och hade SATC-marathon. Mysigt värre! Sov kvar och promenarade hem dagen efter, söndag. Fick lite höstfeelings, kan längta lite. Jag tycker faktiskt väldigt mycket om hösten. Sol och kallare temperatur, myspysigt! Kan dock känna att denna sommar gått lite väl fort, får hoppas på ett fint slut av Augusti månad och även en fin September.

Barnkalas stod på listan under söndag eftermiddag. Arilda, vår grannes 4 årskalas! Inte så ofta man är på sånt länge. Många barn i alla olika åldrar, så härligt! Blev BBQ med alla gästera vid middagstid. Fin söndag.

Idag har jag tvättat och fixat lite här hemma, började plocka lite smått i mitt rum. Kläderna måste in i garderoben igen! Hann dock inte så långt innan Emilie ringde och undrade om vi skulle ta en prommis med lilla Alvin. Ååå, så gärna jag ville det! Åkte till henne och hon öppnade dörren med honom i famnen. Ni kan nog inte tänka så söt han var! Otroligt fin. Värdens finaste lilla Alvin ♥. Och så snäll han var, ett riktigt underbarn! Emilie och Andreas: Ni har verkligen fått världens finaste lilla son. Promenaden byttes i stället ut om att beundra det lilla underverket. Rebecca och Evelina kom också förbi, vi satt alla tre som klistade runt honom! Hihii, jag tror han tycker om mig, han somnade så fint hos mig när jag höll honom. Hoppas att han det i alla fall ;)

Imorgon ska jag sätta klockan för att fortsätta städa lite, sen dammsuga huset. En sån duktig tjej vi har här va?! Efter lunch far jag in till stan och hämtar N. Nu: sovdags! - H
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0