småtimmar

Gillar att jag fick träffa min vän Isabelle igår efter jobbet. Kvällen blev mysig med svensk film,gottigottgott och prat långt in på småtimmarna. Tiden flög förbi, plötsligt visade klockan 04.10. Blev sovis imorse, sen segade vi ett tag innan vi skildes åt. Nu har jag just beställt en mössa och ett par vantar från h&m. Jag längtar till kylan är här och jag kan börja klä mig lite varmare. 

Imorgon skulle jag egentligen träffat en gäng fina brudar över en lunch. Självklart så ringer dom från skolan och ber mig jobba. Pengar behövs, kan inte tacka nej. Så nu ska jag börja jobba där varje torsdag, känns bra! Hoppas på att träffa finingarna en annan vacker dag ;)

Nu ska jag snart börja laga mat, idag blir det lax och ris. Hej så länge! - H


Mina snygga blondisar för ett antal år sedan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0