Skor är kul

Tog mig in till staden idag, mötte mamma och köpte ena paret kängor. Ett par blundstone. Jättefina! Enkla, vardagliga, men fina. Var nära på det andra paret också, från Vaga Bond. La istället undan dom, så nu ligger dom ju faktiskt där och väntar på mig. Dom skriker nästan lite efter mig känner jag ;) Fick med mig en dieselklänning hem också, gjorde värsta kapet! Svart och urringad i ryggen. Gillar den!

Middagen idag stod jag för, pasta med bacon&champjonsås. Och sen så majskolvar. Otroligt mumsich! Fick besök av både lilla Arilda och av Daniela när jag tog en "paus" från matlagandet. Arilda gick runt med Tobias Iphone och kände sig megacool medan jag och Danni suktade lite efter Thailand, snart så.... Gud så härligt!

Tror nu det kan vara så att det börjar bli läggdags för en viss fröken Helene, så nu säger jag och mina gröna naglar godnatt för denna dag, godnatt !- H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0