Mycket jobb

Min lediga onsdag slutade i jobb. Kunde inte tacka nej, behöver ändå jobba lite. Blev hämtad av tre hetingar sen när jag slutade vid sex, vi åkte hem och grillade hamburgare hemma hos oss. Kvällen bjöd på najsväder, så det var ju skönt ;)
I torsdags vakande jag 07.15 när jag skulle med tåget som gick 07.39. Jag plockade fram rekordhelene och hann! Mycket bra jobbat om jag får säga det själv. Mötte Nathanael vid halv nio, vi gick till Observatorielunden och lekte. Delade sandlåda med Tilde Fröling och hennes dotter gjorde vi också. "Slutade" vid halv tolv, skönt att jag nåstan hade hela dagen kvar. Gick milen på Ängsjö med familjen + Love när jag kom hem. Grillat till middag, sen tidigt i säng.
Idag tog jag 07.09 tåget med mamma. Jobb även idag, känns som om att jag inte har gjort annat den senaste tiden faktiskt. Men det är okej, fast man blir rätt slut i fötterna av att stå hela dagarna. Mamma och Lisis kom och hämtade mig idag, sen åkte vi till Lidingö för middag hos mormor. Schnitzel och potatissallad. Supergott!
Nu kom vi precis hem - jag ser verkligen fram emot sovmorgon imorgon, ingen får ringa mig och be mig jobba då!

Just ja! Emilie har åkt in till BB idag också. Oj så spännande! Tycker hon verkar otroligt cool, som t.o.m upptaderar både facebook och blogg. Hon är allt stark den tjejen! Önskar er all lycka till nu under natten! Imorgon är han garanterat här ♥ - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0