Klipp

Största fegisen? Hennes blogg läser du just nu! Jag vill ibland mer än jag vågar. I våras vár jag så sugen på att bli brunett till hösten. Tycker det är grymt snyggt med ett brunt fint hår! Nu har jag lagt dessa tankar lite på hyllan. Vet inte rikigt om jag skulle passa i det. En annan gång i livet kanske?! Nu är jag i stället lite inne på att permanenta mig. Mamma tycker det, och jag vet inte riktigt, men är nog lite sugen. Är otroligt trött på mitt raka hår. När jag gick i sjuan gjorde jag en permanent, minns att det luktade så hemskt. Något annat jag har varit sugen på ett bra tag, men absolut aldrig våga,r är att klippa mig. Lite längre än till axlarna, sen göra mig ännu blondare. Tycker att det är riktig fint. MEN, som jag sagt, jag vågar inte rikigt. Vet att det bara är hår, och att det växer ut, men ändå! Hoppas jag kommer till ett beslut snart, jag vill göra en förändring.... -H


?


?


?


?
De två sista bilderna är snodda från Frida


Kommentarer
Postat av: Natta

våga våga våga!

2010-08-30 @ 23:10:38
URL: http://nathaliemfagernaes.blogg.se/
Postat av: eve

göööööööööööör det :D

2010-08-31 @ 07:41:21
Postat av: Linnea

Helene!!! det är klart du ska göra nått av alla dom grejer du säger att du vill göra! Kom igen nuuurå! :D

2010-09-05 @ 12:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0