Jobb hit, och jobb dit

Nu är jag hemma igen efter förmiddagsjobb! Eller jag har bara tagit hand om lilla N från 8-11.30. Han är så söt att jag skulle kunna äta upp honom!

Påvägen hem ringde dom från Åhléns och undrade om jag kunde jobba idag. Har bestämt att träffa Evelina (som jag inte sett på år och dar känns det som) så jag sa nej. Känner att jag inte orkar åka iväg nu heller faktiskt. Lise, jag och Natta ska iväg till ängsjö nu och gå milen istället. Sanella, ringde också. Tjejen från skolan där jag har vikarierat en del. De behövde hjälp på onsdag och torsdag. Tosdag kan jag ej, men på onsdag blir det jobb där. Var ett tag sen sist, ska bli kul att komma tillbaka! Nej, nu ska jag byta om, vi ska strax iväg! Hoppas ni får en fortsatt bra måndag! - H

Kommentarer
Postat av: Helene

Härligt Helene, kanon att du oxå kommit igång puss :)))mammsen

2010-08-10 @ 22:10:33
URL: http://helenehagstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0