Helenes skoproblem

Vilka skoproblem jag har haft de senaste dagarna alltså! Jag börjar trötta på mig själv. Men ibland undrar jag hur jag tänker? Och jag säger det redan nu, inlägget nedan är nog inte skärskillt intressant för er, läs om ni vill, annars strunta i det.

Åkte iväg med Jessica till outlet idag för fika och mys. Tittade in på Vaga Bond för att se om dom hade några skönheter inne i butiken. OM dom hade?! Jag är kär ännu en gång! Hittade två par som verkligen förr mig i smaken. Ena paret var de jag tidigare lagt undan på Åhléns, fast i annan färg OCH för en billigare peng, trots att ajg har p-rabatt på ållebolle ;) I alla fall, jag tänkte att jag skulle lägga undan båda paren. Tror ni jag gör det? Icke  sa Nicke. Jag glömmer! Vi går och tar en fika sen vill jag in på Vaga Bond igen. Finns skorna kvar? Nej. Såklart. Hur dum kan man vara undrar jag? Jag hittar ett par skor jag verkligen tycker om för ynka 400,- och jag lägger inte undan dom. Korkad brud alltså! Får ju skylla mig själv helt enkelt. Men ändå, jag är så deppig nu.

Ni som känner mig vet också att jag är ett klänningfreak. Hittade en svart långklänning som jag gärna hade velat ha, men jag höll mina fingrar i styr. Skulle helst ha en med axlar, denn avr utan, men ack så fin ändå.

Trots misslyckade skokap fick jag i alla fall en trevlig stund med Jessica + att vi fick oss en liten pratstund med Josefin. Tur var väl det ♥

Intressant? Eftersom du kommit ända hit så har ni väl läst, men som sagt, jag "varnade" er ;P Roligare saker finns väl att läsa kan jag tänka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0