För första gången i mitt liv....


Försov mig imorse så blev bilen till jobbet. Går ju hur mycket snabbare som helst! Slutade vid 20.10, stängning, snabbt in till hemköp för att köpa tops på order från Lise (mycket mycket viktigt ;)) Glad var jag för att bilen stod och väntade på mig. Tankar några liter på vägen hem. Ser nått sitta vid rutan, tänker att det är väl nån reklam. Ser ordet parkering genom rutan. Okej, det kan väl inte vara sant, nej, det måste vara nått annat, det kan väl inte vara böter? Om det kan. Kulkul! Jag fick min första parkeringsböter idag på härliga 550 kronor. MEN jag ska överklaga, det stod att det var okej att stå där jag stod. Har stått där förut, ingenting har hänt. Jag ska fasen ha tillbaka mina 550 kronor. Parkeringsböter måste vara den mest onödiga utgiften som finns?! Håll med mig! Nej, imorgon på rasten ska jag ner till Polisen, jag ska ha rätt!! Nu är det sovdags. Oj, så härligt! Godnatt- H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0