Fin tisdag

Okej, jag gör ett nytt försök, med ett nytt härligt inlägg ;) Min blogg är väl för härlig, inte sant?! Tog en rejäl sovmorgon idag, som planerat. Vaknade tio i tolv och kände att; " inte sån här lång sovmorgon hade jag tänkt mig, nu får jag ångest". Begav mig in mot staden efter en dusch för att få träffa min fina Orsabrud Lisa och hennes vän Malin över en liten snabbdejt. Glad att jag fick se henne! Snart så bor hon i Uppsala också, då blir det andra puckar ;).

När vi skiljts åt gick jag en snabbis förbi Stockholms shoppinggator, dock utan några fynd men med mer förälskelse! Jag hag hittar mina dröm höstkängor! Har kollat på dom förut, men nu är dom fastklistrade i min hjärna helt och hållet! Provade även ett par bludstone, har velat ha sånna väldigt länge nu! Fick ju lite mer lön än jag tänkt mig + pengar av morfar, så jag kommer nog slå till. Fast vill köpa en eltandborste också. Och klänningar. Och kjolar. Får se vad som kommer ske, vill ju spara pengar också. Lotto vore inte så dumt att vinna på direkt. Överaska mig med en triss någon? ;-)

Jo, juste. Vår granne var över en sväng idag. Han hade en id'e, en ide som jag mer än gärna skulle genomföra! Framtiden får utvisa vad som kommer att ske.... Nu är det sovdags för mig, för er också tycker jag. Om ni nu inte redan är inne i drömmarnas värld. Godnatt på er! - H


Lisa och Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0