Åttonde i åttonde. Tio.

I förmiddags var jag och sprang på ängsjö med delar av familjen. Eftermiddagen bestod av mackjobb. 14.30-19.45. Ingen lång arbetsdag, men otroligt skön. Var knappt några människor alls där. Någon som tankade ch åt då-och då. Satt mest och läste tidningen & pratade med min kollega. Veronica, en kompis från låg- coh mellanstadiet satt även där nere när jag kom ner. Pratade en stund med henne- trevligt! Var verkligen lä-änge sen man sågs! Hon drar till Bali i veckan, gissa om jag är avundsjuk?! Jag vill också dit!

När jag kom hem blev det kräftor till middag- oj så gott! En stor favorit hos mig. :)
Nu tänkte jag faktiskt sova- ska ta 07.09 tåget imorgon till stan där jag ska ta hand om lilla N. Mamma var så gullig och åkte upp till affären idag så jag kan ta mig lite frukost på tåget in, så spar jag lite tid här hemma.  Gulle henne ♥ - H

Kommentarer
Postat av: Helene

Tack för det,skulle va kul att få höra det ibland :¤

2010-08-10 @ 22:14:27
URL: http://helenehagstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0