Är huvudet dumt, får kroppen lida


....Och det är precis vad den får göra! Imorgon måste jag sätta väckerklocka på min lediga dag, som jag så sett fram emot. Anledningen? Jag råkade få med mig hissnyckeln från jobbet hem, vilket dom antagligen kommer att behöva imorgon vid varuleveranserna. Ibland älskar jag mig själv, att jag är så himla duktig och alltid tänker på allt. Tummen upp för mig! Ser fram emot att höra klockan ringa imorgon. Vad annars liksom?

Och inte heller klarar jag av att titta på TV utan att somna, nej, inte ens en sån sak kan jag klara av. Hur ska detta sluta? Tänk när jag är 50 eller så. Då dör jag väl framför TV eller nått.... vore ju inte kul. Skulle kolla Morden i Midsumer med familjen ikväll. Vakande när sluttexten satte igång. Har ingen aning om vem som var mördaren. Fast efter sju heldagars jobb tycker jag att det är lite okej att vara trött, inbillar mig det i alla fall ;) Nu ska väckarklockan ställas, sov så gott alla raringar! - H


En rättså färsk bild från skärgården, diggar verkligen mitt hår här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0