<3 Sannsi

Senaste dagarna = Umgåtts med några vänner och försök på besök hos Emilie. Jag och Isabelle gick förbi henne men vågade intre rikigt ringa på. Ville inte "störa" nu såhär i början.

Igårkväll kom Sannsi hit från Järvsö några dagar. Ett litet härligt spontanbeskök sådära, sån´t gillas! Idag har jag jobbat på skolan, på fritids. Sanne var i stan och shoppade. Lise den stackarn har jobbat en rikigt låångdag, över 13 timmar! Duktig hon är! Min morfar som bor i Österrike har kommit till Sverige idag, han stannar i hela tvåååå veckor (tjiihooo!). Kvällen bjöd på Filmmys med Sanne- tusenbröder. Imorgon är jag ledig- då ska jag och Sanne ha rikigt skoj. Gud så kul! - H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0