100807

Tänk, att nu är han här! Inatt kom den lille! Duktig Emilie har varit, jag är sjukt imponerad! Hon verkade så otroligt cool. Önskar er all lycka med er lille son. Och ett jättegrattis också såklart! ♥

Idag har det varit tråkväder hela dagen nästan, regnat och så. Mysig i och för sig. Jag har mest segat runt här hemma, städat undan lite kläder, bakat och så. Skönt att få en sovmorgon utan jobb idag. Vaknade dock vid sjutiden, då jag såg att Emilie och Andreas blivit föräldrar, sen somnade jag om igen, otroligt lyxigt. Imorgon väntas mackjobb på eftermiddagen. Nu ska jag spela lite harpan på telefonen, har blivit helt fast! Sov så gott ni fina! - H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0