Leva Livet!



Det värsta men våren är den här satans pollenallergin som tycker det är kul att ställa till med besvär i mina ögon osv. Något som jag inte tycker är speciellt kul alls, :( Men det är väl smällen man får ta när våren är här, den är ju trots alt väldigt underbar måste jag säga!




Igår var jag och Lise ute i Nacka och yrade runt. Min syster kan INTE läsa en karta. Fast hon är bra på annat! Inte kunde vi få GPS:en att funka heller, typsikt ju! Hittade gjorde vi sen tillslut i alla fall :) Vi skulle dela ut de där lapparna igen. Några av lägenheterna hade alla sina bervlådor nere vid porten, ni vet sånna där inkast?! Det gick huuur fort som helst, och pengarna blev väldigt lättförtjänta! :D En timme, och två områden senare var vi redan på väg hem. Timlönen blev höög! (y)
Hem och duscha, sedan åkte jag, pappa och mamma till Lidingö för att fira kusinerna som fyllt samt fyller år. Pastasallad och en massa olika cheesecakes blev vi bjudna på! Pastasallad är väl ändå lite vårigt och sommrigt att äta?! :D
Just nu är jag väldigt sugen på att baka, känns som om det var evigheter sen! Får se vart dagen tar mig, men ikväll ska vi till Pappas guddotter Jennifer som fyller 10 år! :D STORT grattis till henne! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0