Söndag

Skönt att slippa blogga ibland har jag märkt.... men här kommer den EFTERLÄNGTADE uppdateringen ;)

I fredags så hade jag det mys med Emilie, Lise och Maria på Tastys. Satt och pratade strunt och hade det trevligt tillsammans. Och måste bara säga det, att Emilies mage har verkligen växt, såå gullig. Att vara gravid är så himla fint! Gav henne också tröjan med västen som jag köpte till henne, eller till den lille killen, när jag var i London. Jättesöt om jag får säga det själv ;)
Kvällen sen blev det donken till middag med Lise och Ev. Mera mys framför TVn och prat & skratt in på natten med sena kvällsgäster. Lise, jag och Ev sov alla i samma rum när det var dags för att sova.

Fick ett sms vid tio på lördagen av vår granne "Är ni vakna? Arilda tog sin bebis och gick till er". Jag gick och öppnade dörren och där stod vår lilla sötnos med sin dockvagn. Så sööt! Gick till lekparken, målade naglarna, åt american pancakes med sirap på och åkte till Stinsen och bl a åt glass = en bra dag med en härlig liten raring och en fin syster. Fick även annordna taxi till mam&pap och deras vänner ut till Ekerö då de varit ute på det sju haven över ett dygn, eller med andra ord, åkt på en vanlig kryssning. Kvällen blev vääldligt lugn tillsammans med familj och millenium. Skönt.

Idag har jag bokfört och hjälpt till att såga ved! Snacka om att vara en duktig dotter :D Har även hämtat de lappar på posten som jag imorgon ska ge ut i ett lägenhetsområde i Skärholmen. Det ger mig pengar och det gillar jag :D

Jag funderar fortfarande på hårfrågan. Jag vet inte HUR jag ska göra med det hela?!
Puss och godnatt, nu ska jag drömma fram ett svar på frågan ;)
Tjoong!

//Helene

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0