T.G.I.F !!

Klockan ringde och ringde i morse, men nej- jag vaknar inte. Så typiskt mig, jag är helt inne i min egna värld när jag sover, och om någon pratar med mig- så kommer jag inte alls ihåg det sen senare på morgonen. Tänk om jag skulle sova helt jälv i huset och det skulle börja brinna, då skulle jag säkert inte vakna av brandlarmet. Hallå? Nu blir jag ju nästan rädd.... :(

Ska ta 12tåget in till staden och möta Jessica som kommer från skolan vid halv ett. Ska först få mitt ansikte att leva igen, det ser rätt dött ut just nu. Idag åker gummistövlarna på. Ååh, jag älskar gummistövlar!! Skulle kunna ha ett par i alla färger och alla mönster. Hmm, det ska jag nog börja samla på. Bli en gummistövlesamlare helt enkelt. Oj, så kul!


Kommentarer
Postat av: nathalie

Tycker jag låter som en underbar idé helene!

2010-04-16 @ 12:03:13
Postat av: Anonym

Du är allt lite roligt galen du min lilla Helene. Vilken tur att det regnar idag då så du kan använda dina fina stövlar. Puss puss mammsen

2010-04-16 @ 12:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0