Solstrålar

Neej, det är sant som man säger- Det blir aldrig som man tänkt sig. De ringde från Beckombergaskolan imorse och undrade om jag kunde jobba mellan 10 och 16. Jag kan ju inte säga nej, dels för att jag behöver pengarna, men också för att jag inte kan säga nej, Det är bland det värsta jag vet! Hade ju planerat att ge ut som där lapparna i Skärholmen och sedan möta upp Jessica, men icke sa Nicke. Jag som sett fram emot det. Man ska nog helt enkelt intre planera för mycket, man bli ändå bara besviken sen ändå. Lapparna ska delas ut imorgon eller på onsdag nu istället. Ska eventuellt jobba på skolan imorgon igen innan jag hämtar Nathanael. Får se hur det blir.... Och Jessica måste jag också träffa en annan dag!

Visst blir man glad av det fina vädret? Det blir i alla fall jag, FAST jag får huvudvärk, för det är så ljust ute så jag går runt och kisar hela tiden- mycket mycket jobbigt ;) !



Kommentarer
Postat av: Helene

visst kan det vara bra att planera men lite flexibilitet är inte så dumt. Kan tänka mig att barnen blir jätte glada när du kommer till dom. Bästa lektanten ;))



Men att bestämma sig om saker som bara flyttas fram är heller inte bra, tänk att vara klar med engelskan och sen bara släppa det. Städa upp hela ditt rum och njuta av ditt så fina annars rum. Hjälper dig så gärna bestämm dig bara när så finns jag där.



Älskar dig mitt hjärta



AnnCharlott

2010-04-12 @ 21:00:54
URL: http://helenehagstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0