Man blir aldrig förstor för påskägg


Jag har haft en bra påsk! Igår hade vi en mysig påskmiddag hos mormor med kusiner, morbror, moster osv. Mormor fyllde även år, så vi firade henne också. Blev bjuda på god mat, som alltid hos mormor. Hon är fantastisk duktig! Jag tycker hon borde söka till halv åtta hos mig!!

Fick mitt förta påskägg redan på skärtorsdagen, fyllt med godis! Mitt andra fick jag igår, innehållet var ett par rosa fina Björn Borg trosor och en trisslott, dock utan vinst. Alltså lite kontigt var det, för att alla på middagen skrapade en varsin trisslott, men INGEN vann! Inte ens en ny lott. Dålig stil svenska spel!! :P Men men, jag kan ju ändå tacka för påskäggen ;)

Idag har jag och Lise varit snälla döttrar och hjälpt pappa att tvätta bilen. Eloge till oss! Tog sen den tvättade bilen iväg till Ikea och Outlet en sväng! Lise ville "våra upp" sitt rum lite, sen köpte vi fler taveldukar så att vi kan måla lite mer. Vi har ju nämnligen börjat att måla. Ni vet som picasso och sådär.

Tjoohopp!

 
Vad tycks om mina nya glasisar?
Känner att det är en bra början om jag ska bli lärare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0