Jag är vit som ett klorblekt A4 papper


Fick mig ett motionspass igår när lapparna delades ut! Upp och ner, ner och upp, tejpa, tejpa osv osv.... Jag blir i alla fall glad då pengarna kommer :D

Åkte till Jessica igår innan skivan, fixade håret och blev bjuden på ett glas vitt vin mer cider i. Jessica hade problem med klädval, men blev tillslut ett riktig pingla ;) Vi tog oss till tåget (observera att jag hade väldigt höga klackar, eller i alla fall för att vara mig, haha) och mötte Johanna, Damon och Isabelle. Åkte in till Nivå och träffade Josse, Rebecca, Jonas, Johan, Robin osv.... Klumpig som jag är så spillde jag ut Damons nyinköpta shot!
Skivan var i alla fall väldigt bra, eller det roligaste var ju att träffa alla som man intr träffat på evigheter!! Det var kul att det var så pass mycket 90ior som det var på skivan. Jag menar 90ior om några är väl bäst?! ;)
Tog taxi hem med Evelina, Jessica och Damon nångång efter tre. Var hemma hos Ev vid fyra där jag sov kvar, orkade inte gå hem... Vid 5 sen slockande våra ögonlock efter att ha ätit massa pasta!

Idag vakade vi vio tio, småpratade lite och gick upp och drack OBOY, mumsich! Gick hem, duschade, bytte kläder och åkte in till stan för att hämta Nathanael. Fick gå redan vid 4 så jag jobbade inte speciellt länge.

Imorgon ska jag träffa finisen Jessica, det blir nog en bra dag det. Fast vädret kommer väl kanske intre vara på vår sida verkar det som. Typiskt!


Denna bild fastnade jag på igår. Inte en bild till min fördel direkt, men Amanda är ju söt ♥
Ärligt talat. Var jag sådär blek?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0