Fyndisar

Mysdag ute på Långnäs gård idag tillsammans med familj, mormor, kusiner och grannar ♥ Fint väder och nu känner jag verkligen av i ögonen att jag varit ute hela dagen. Det var loppis ute på Lidingö och jag fyndade en GANT-skjorta för 50,- och ett jättefint solglasögon fodral + ett spel. Spelnörd som jag är! Fanns mycket skit, men har man ett gott öga så kan man hitta rikigt fina saker och bra fynd! Dock fungerade ju inte riktigt mina ögon som de ska idag ;)

Till middag idag blev det grillat. Faktiskt första gången för i år, men oj så gott! Årets första grillnig är extra god måste jag säga.

Nu ska jag och mina nymålade babyblå naglar kolla klart Wallander. Sk du också kolla önskar jag Dig en trevlig tittning, annars: Sov så gott! ♥

//Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0