En annan annandag påsk

Igår fick vi finfint kvällsbesök att Micke, Marie och Daniela. Lyxmiddag blev det också, nämnligen pizza från Francos! Det kan vi kalla lyx de! Thailandsplanerna var ett pratsamt ämne, liksom det vanliga båtsnacket ;).

Idag har jag segat och segat och sen hjälpt mamma med lite bokföring. En typisk söndagsdag även om det är måndag idag. Är väl så, dagen innan jobb osv. kanske. Mysmiddag med farmor och farfar fick vi till i alla fall :).

Imorgon åker jag, Lise och mamma in till stan tillsammans, sen ska jag hämta Nathanael. Vill ha fint väder, fast tror inte vädergudarna är så glada just nu. Titta bara på idag liksom....

//Helene

Hihii, tycker det var kul nu ikväll när jag och Lise gick in i datorrummet där mamma satt och kollade på ett youtube-klipp om hur man sminkar sig som Lady Gaga. Mammas nya idol? Hihihi, det är min mamma det. Gulle ♥


Här har ni en blekfis i vitt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0