Blev så glad utav att vara i UBG idag



Bra dag idag! Har ju fått träffa mina älskade Mocki! Jag, Jessica, Damon och Isabelle var nämnligen på UBG idag och hälsade på. Fick träffa gamla lärare och prata om vad vi gör nu för tiden. Jag har sagt det förut, men säger det igen, jag sakanr verkligen UBG!! Fick i oss lite lunch ifrån matsalen innan vi åkte hem också. Älskade falukorv med potatis, som jag har saknat det. Detta går väl att tolka  på olika sett, MEN maten smakade lite bättre än när vi gick där måste jag nog säga.

Annars idag har jag hämtat Nathanael och spelat Othello med Lise. Åt en glass tillsammans med Nathanael i humlegården. Vädret var ju jättebra, så varmt att jag var tyungen att gå i t-shirt för en stund. Härligt!

//Helene



Kommentarer
Postat av: sandra

tack för tipset:)

2010-04-27 @ 23:34:27
URL: http://ssandras.webblogg.se/
Postat av: Helene

Du ska kanske gå om skolan gumman men du har ja faktiskt skoltid att se fram emot eller???

Fina bilder... din poserska. Puss

2010-04-28 @ 22:30:03
URL: http://helenehagstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0