Bara barn

Blev uppringd av Nannyny igår med frågan om jag ville hoppa in för en tjej som blivit sjuk. Ja, blev svaret så dagen har tillbringats tillsammans med lilla Noak, som blir ett i maj. Jättesööt! Och så fint dom boode, i en lägenhet högst upp på lilla Essingen, precis intill vattnet! Jag som har lite höjskräck kände att jag inte kunde stå allt för nära fönstrerna, då vissa gick ända ner till golvet. Läskigt ju!
Ska vara med Noak imorgon också, från halv nio fram tills det att jag måste ta bussen till Ö-malm, där jag ska hämta Nathanael, som jag alltid gör på torsdagar.

Sover hos farmor&farfar ikväll, så jag har nära till tåget imorgon bitti + att jag blir uppassad på och slipper göra frukost osv. Underbart!. Men dum som jag är så glömde jag mitt busskort, så pappa måste komma ner med det imorgon innan han åker till jobbet. Typiskt! Jag som sover här för att underlätta allt på morgonen, men det blev det ju inte nu i alla fall.

Nej, nu ska jag banka lite på min hjärna och säga att den måste hänga med i svängarna lite bättre, jag är ju trots allt bara 19 år!

//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0