1a april!!

Dom ringde från Beckombergaskolan i tisdagskväll, så det var bara att gå upp tidigt igår och åka från mormor för att jobba några timmar. Hämtade Nathanael sen vid 14.30, fick slutade tidiagre så kom ifrån från dom vid halv fem tiden. Hade fått hem min delklaration som visade att jag ska få tillbaka drygt 1100 kronor, ingen jättepeng, men alltid något ;) Jag är glad för det lilla :P

Idag är det skärtorsdagen och den första april, får se om det kommer förbi några påskkärringar, eller om jag lyckas bli lurad....

SEN vill jag ägna en liten tanke åt min vän Evelina som ligger inne på sjukan för operation av blindtarmen tidigare i veckan. Krya på dig vännen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0