13e april




Jobbat på både Beckombergaskolan idag, samt varit med Nathanael. De ringde från skolan i morse och jag kunde inte säga nej. 10 minuter senare fick jag ett sms med frågan om jag kunde komma och vara med Nathanael från 12 då han var sjuk. Attans! Hade jag ju velat vara, det är mys! Fick säga nej, och vara på skolan istället. Kul det med! Fick ju ändå vara med Nathanael några timmar :)

Imorgon orkar jag faktiskt inte jobba någoting mer än de där lapparna jag ska ge ut i Skärholmen, så jag hoppas att de inte kommer att ringa :P. Sen ska jag på skiva, en klass från gamla kära skolan UBG. Blir nog kul! Måste hitta något att ha på mig först bara....!

Just nu sitter jag och äter Rice Krispies, väldigt mumsmums! Lise ska göra middag, men hon är på körskolan, så det blir middag vid åtta-tiden.

// Helene

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0