Vår egna Londonguide

Igår var Camilla ledig från jobbet för att Tom och Matilda skulle vaccinera sig, lättare att gå två till doktorn än själv när man har två små barn. Ja, vi gjorde väl inte så mycket mera, jag stök lite och Camilla lagade lite mat till barnen.

På kvällen sen skjutsade Nathan mig till Sanna. Jag, hon och Matilda skulle på en "privat-guidning" av pappan i hennes familj. Det var asmysigt! Han hade en Cab, och att sitta när med vinden i håret och åka delar av Londons gator på kvällen när allt var mörkt men när alla lampor osv lös var verkligen härligt! Blev sedan avsläppta i Covent Garden där vi gick till Piccadilly och pizza hut, tog en pizza och sedan hem igen. Alla var nog ganska trötta :P

Idag har jag sovit ut, jätteskönt! Var iväg för en stund sen med Nathan, vi skulle byta min webkamera. Snart ska jag bege mig mot Southside, måste till Primark och köpa mig lite strumpor. Hoppas ni får en fortsatt bra dag!

A Lot Of Love

Helene

 

                        


Kommentarer
Postat av: felicia :)

åh tack så mycket helene! :)

2009-09-05 @ 16:59:22
URL: http://fessy.blogg.se/
Postat av: lillesystar

åh du verkar ha det hur mysigt som helst, jag vill också. du kommer aldrig vilja komma hem..

2009-09-07 @ 11:40:48
Postat av: floop

låter kanon du! :D

2009-09-09 @ 14:58:20
Postat av: sanna

ja men visst vare mysigt! :)

2009-09-10 @ 10:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0