Jag vet att jag är dålig på att blogga ibland





Hej hej!
Jag vet att jag inte blogagt på några dagar, men jag har inte orkat och haft annat för mig, och igår så hade vi en liten kräftskiva här hemma, så jag la mig efter tolv, och då orkade jag inte blogga. La min och kollade runt på internet istället ;)

Men kort sammanfattat så har mina dagar set ut såhär:
Torsdag:
Lämnade barnen på dagis och sen åkte jag direkt till westfield, köpte en present till pappa (som jag inte kan avslöja, i fall han skulle se det), sen åkte jag hem, tog en snabb dusch och gick till dagis för att hämta dom igen. Camilla kom hem vid sex-tiden och då gick jag till skolan. Det var första dagen på kursen. Det var ganska kul, människor från olika länder, dock mest från Polen. Vår lärare heter Maggie och är från Tyskland, hih... Hoppas att det bli en bra kurs, så att jag lär mig bättre engelska. På tisdag ska jag dit igen!

Fredag:
mnade ett par byxor på kemtvätten på förmiddagen, sen gick vi hem, jag gav barnen lunch och sedan var det läggdags för dom. Jag var själv väldigt trött, så att jag la mig ett tag och vilade. Det var väldigt skönt! Nathan har varit bort torsdag till söndag på svensexa, så att det var bara jag och Camilla hemma, vi beställde hem burgarna, som vi alltid gör här på fredagar! Vid nio-tiden kom sedan illas svenska kompisar hit från Sverige, så jag umgick lite med dom sen la jag mig. Man blir väldigt trött en vecka med barnpassning!

Lördag:
Satte väckarklocka, sen fick jag et sms av Sanna vid starax innan halv tio. Hon, Matilda och Fanny skulle in till de centralare delarna av London och undrade om jag ville med. Så jag fick upp, ixade mig och tog bussen till dom. Därifrån tog vi bussen tillsammans in. Vi gick först in på Harrods, köpte en asgod, men dyyr glass innan vi tog oss vidare. Gick i lite affärer, åt lunch och gick sen till Oxford street. Jag vill säga att jag inte köpte någonting, mer än en present. Mamma, du borde vara stolt ;) När vi sedan skuille hem höll jag på att somna på tunnelbanan, var otroligt trött! Hemma sedan väntade lite fix inför den lilla kräftskivan vi skulle ha. Var en trevlig och god kväll!

Söndag:
Har i stort sett inte gjort någonting idag. Eller iaf inget att skriva om. Eller jag har skypat med familjen, sen var Arilda och Tobias hos oss. Var väldigt kul att få se Arilda!!!

Nu ska jag vara lite social med familjen här!

A Lot Of Love

Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0